primera vegada
Hola! Tinc un dubte que em te una mica preocupada.
Fa un parell de dies vaig fer-ho amb un noi per primera vegada utilitzant condó. Al acabar no vam comprovar si s’havia trencat, però durant el sexe tampoc vaig notar res.
El cas, es que estic preocupada per si es podria haver trencat, encara que penso que es bastant improbable.
Per una altra banda, al cap d’una estona vaig sagnar una mica, penso que es normal oi?
Moltes gràcies per la vostra feina!
Laura Centellas

Hola,
Els preservatius, si s'utilitzen correctament, tenen una eficàcia molt alta (98-99%). Generalment no es trenquen tan fàcilment, per tant, en principi no hauria d'haver fallat. De totes maneres, per pròximes vegades, comproveu-ho sempre, així us quedareu més tranquils.
Si quan t'ha de venir la regla, aquesta no et ve, aleshores pots fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
En les primeres relacions sexuals hi pot haver un sagnat pel "trencament" de l'himen. No t'has de preocupar, tret que tinguis dolor, molèsties, picors... que aleshores el recomanable seria que la ginecòloga ho valorés.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas