Gatillazo
Hola bones, per cap d'any, el meu amic i jo vam decidir marxar d'una festa per tal de mantenir relacions. Jo tenia moltes ganes ja que és un noi força atractiu. Tenim una relació un xic estranya, ell és força reservat i jo molt oberta. Mai m'explica res seu i quan li pregunto coses d'ell em canvia de tema o em respon el mínim. Tot i que aquest confinament l'he conegut més, ja que hem parlat més i m'ha anat explicant coses seves personals.
Al cas, que eren les 5 del matí la nit de cap d'any. Vam anar a casa d'una amiga nostra que tenia casa sola. Ella portava al seu novio i jo al meu amic, com una espècie de cita doble. Ells dos es van anar a la seva habitació i el meu "amic " i jo ens vam quedar al menjador. Estavem al sofà parlant i tal de com havia anat la nit, i finalment vam acabar jugant amb els coixins. De sobte, es va llençar i ens vam començar a liar. Jo com tenia moltes ganes vaig començar a posar una mica de mà però, vaig notar que ell no presentava moltes ganes. Aleshores, em vaig centrar en la seva boca però ell em va començar a tocar i a fer més coses. He de dir que jo estava super excitada i tenia moltes ganes de anar al següent pas. Vaig intentar fer-li de tot per tal de que el membre es fiqués dur, però hi va haver forma... En aquell moment no sabia com sentir-me, apart era força petit i se'm van treure les ganes de tot. Finalment no vam fer res més i ens vam dormir.
Ell i jo ens hem seguit veient i tal, ens hem liat i ja està, però quan ell tenia casa sola a mi em feia mandra follar pel que havia passat. Sento que ja no em posa tant com per mantenir relacions.
Ara no sé què fer... Apart em fa cosa llençar-me.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
El que li va passar és més habitual del que ens podem imaginar. A vegades els nervis ens poden fer una mala passada, provocant que l'erecció no es doni (tot i l'excitació).
Un altre factor, a part dels nervis, que també pot afectar a les ereccions és l'alcohol. Expliques que era cap d'any i no sabem si hi havia hagut consum d'alcohol, però aquest és un element que pot afectar a la nostra resposta sexual.
Evidentment si ja no et posa i no tens ganes de mantenir relacions sexuals, no cal forçar-ho. És important que no facis res que no vulguis fer.
Potser ell necessita tenir més confiança, trobar un ambient tranquil i amb temps per poder-se sentir segur i perquè la cosa flueixi millor. Pensa que, que el primer cop hagi anat així, no vol dir que no pugui anar millor la següent vegada, i que l'erecció no ho és tot per gaudir d'un bon sexe ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas