Estríes
Hola,
Fa uns mesos em van començar a sortir moltes estries per el cos. Suposo que vas ser arrel que m'havia baixat la regla per primer cop i el meu cos estava canviant. Sempre he tingut una pell molt sensible i també tinc pell atòpica. Però la cosa es va començar a complicar quan em van sortir moltes estries per els pits. Em van dir que la millor crema era la nivea de tota la vida o aloe vera, però no he notat diferència. També m'han dit que amb el temps marxaràn soles pero no m'ho acabo de creure. Per les cuixes alguna va marxar però pateixo per si es quedarà molta marca o no acabaran mai de marxar.
Què hauria de fer? Hi ha algun tractament específic? Les estries acabaran marxant del tot?
Moltíssimes gràcies,
Júlia.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que t'han sortit estríes...
El primer que pensem totes quan descobrim que tenim estries és: aaah, quina ràbia! No m’agrada…però, pensa que TOTES en tenim. I, m’encantaria dir-te fes això i marxaran, però no funciona així… No hi ha un mètode màgic que faci desaparèixer les estríes. Pots anar al dermatòleg, o buscar consell d’algun professional que et recepti alguna crema, però solen ser cremes molt cares que el que fan és ajudar a rebaixar-la una miqueta, però no com desitges. També, trobaràs consells sobre exercicis físics concrets i alimentació. Però, et diria que vagis en compte amb la informació que pots trobar a Internet respecte a aquest tema, ja que prometen moltes coses i després moltes vegades ens decepciona perquè no desapareix del tot. Pensa que cada cos és un món, no tots tenim la mateixa genètica. I, el que els hi serveix a algunes persones, pot ser que tu no obtinguis el mateix resultat. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. Al final es tracta de seguir un estil de vida saludable, fent esport i menjant variat i de forma moderada..
El millor consell que et puc donar és que acceptis que tens estríes, COM TOTES, que no te’n pots desfer. I, NO passa res. Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. Però, al final és qüestió d’actitud, de com ho volguem enfocar. Pots estar pendent de les estríes i sentir-te incòmde i pasar-ho malament. O, pots asumir que està allà i mostrar-te segura de tu mateixa i gaudir de l’estiu. Al final a qui has d’agradar és a TU. I, si tu no li dones importancia els altres tampoc ho faran.
Espero haver-te ajudat! Fins la pròxima bonicaaa!
La Laura Centellas