tinc molta por :(
avegades, hem costa molt saber qui soc, i tinc molta por de no arribar a trobar a algú qe em completi i em faci sentir lliure
Laura Centellas

Hola!
Doncs acabes de dir una contradicció: vols algú que et completi i que et faci lliure. No necessites ningú que et completi perquè no ets mitja persona. Ets una persona sencera, fabulosa i única. I amb això n'hi ha prou.
Seràs lliure quan deixis de creure que els altres t'aportaran la felicitat. La felicitat ha de néixer dins teu, has de sentir orgull del que fas i de qui ets. Només així brillaràs i et sentiràs bé.
Centra't en descobrir les teves passions, les teves manies, els teus gustos... i veuràs que si fas alguna cosa que t'agrada, descobriràs coses de tu ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas