Es trenca en preservatiu
Hola!
L’altre dia estava amb em meu novio i ho vam fer. Sempre utilitzem preservatiu pq en fa moltíssima cosa el tema de l’embaraç.
El cas es que l’altre dia mentre ho feiem, ell es va correr dins, i al treure-la ens van adonar de que el preservatiu s’havia trencat, EM VAIG CAGAR EN TOT!
Al matí següent em va baixar la regla, pq em tocava, però em vaig quedar amb la intriga de que si encara que m’hagues baixat, podien haver-hi la possibilitat d’un possible embaraç.
És possible?
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Les probabilitats són baixes, ja que generalment no estem en fase ovulatòria quan estem amb la menstruació. Tot i així, en els cicles menstruals curts o irregulars aleshores sí que hi pot haver coincidència entre la data d'ovulació i la de la regla, tot i que és una situació poc comuna.
Recordeu que quan el preservatiu es trenca o queda dins de la vagina, és una de les situacions on està indicada l'anticoncepció d'emergència.
Per sortir de dubtes, pots fer-te una prova d'embaràs uns 15 dies després de la relació sexual de risc.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas