menjar
hola, els meus amics son molt prims i sempre que quedem compren xuxes llavors jo no en mengo perque estic grassa o grassoneta llavors no es molt adecuat, que puc mengar en ves de llaminadures????????????
Laura Centellas

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos què és el que et preocupa. Has de saber que cada persona és diferent i cada cos és diferent, no hi ha dues persones iguals. Naixem amb una constitució i un metabolisme que no podem canviar, pel que és molt important que no et comparis amb els teus amics, cadascú té el cos perfecte per a ell! Pel que comentes de les llaminadures, no has de buscar un substitutiu, si et venen de gust llaminadures quan els teus amics n’estan menjant, mengen tu també, recorda que no hi ha aliments que engreixen o que aprimin, és la freqüència en que els mengem! Si no en vols menjar perquè no et venen de gust, menja que el que et vingui de gust a tu, no et sentis pressionada en menjar com els teus amics. El més important és que t’acceptis i t’estimis tal com ets sense comparar-te amb els altres!
Una abraçada guapa!
La Laura Centellas