Sexe i tampons
Si he tingut dificultats a l’hora de ficar-me un tampó (m’ha fet una mica de mal, ha trigat en entrar...) com pretenc que m’entri un penis quan em toqui mantenir relacions sexuals? Ho veig impossible
Laura Centellas

Hola,
És la primera vegada que comences a utilitzar tampons? Pensa que aprendre a col·locar-se bé els tampons o la copa menstrual, requereix pràctica i paciència. És habitual que al començament no ho acabem de fer del tot bé, ens molesti o ens costi d'entrar. T'animem a que observis els teus genitals, localitzis la teva entrada vaginal, i ho intentis de nou (quan tornis a tenir la regla). Veuràs que a poc a poc li vas agafant el truc ;)
Que hagis tingut dificultats amb els tampons, no implica directament que tinguis problemes quan arribi el dia de la penetració vaginal. Així que tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas