He perdut pes durant el confinament
Estic preocupada perqué amb el confinament he perdut 8 kg sense intentar-ho (ni he fet dieta, ni esport, ni menjo menys...) i jo de per si soc una persona bastant prima, sempre he pesat bastant menys que la mitja de la meva alçada
El cas és que no em veig més prima, peró els meus pares em veuen MASSA prima i no paren d'insistir en que mengi més però jo no tinc tanta gana.
Últimament m'he sentit com més débil, i em marejo bastant sovint. Els meus pares insisteixen que es perque menjo poc peró jo crec que menjo com normalment.
No sé, tinc un lio al cap, necessito ajuda
Laura Centellas

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres! Ets molt valenta, vull felicitar-te per escriure a adolescents.cat i explicar-nos la teva preocupació, és el primer pas. Ens comentes que has perdut 8kg en aquest confinament sense “voler” i des de casa estan preocupats. El confinament ha sigut un període molt inesperat per tots i ens ha generat una sèrie de canvis en la nostra vida que hem hagut d’adaptar-los com hem pogut... El simple fet d’haver hagut de canviar les nostres rutines ens ha pogut generar una mica d’estrès i incertesa que pot ser que s’hagi vist reflectit en això que ens comentes. És molt important que siguis conscient de que has perdut aquests kg i vulguis demanar ajuda per saber què ha passat i poder-ho solucionar! Et repeteixo, ets molt valenta i és molt positiu!! El que et recomanem és que ens truquis o ens truqueu (els teus pares i tu) a l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia 934549109. Som una associació que no fem diagnòstic ni tractament, el que fem són acollides on us orientem i us donem algunes pautes sobre què podeu fer i on us podeu adreçar per buscar ajuda. T’animem a que ens truqueu, us podrem ajudar millor què per aquí, així també ens podeu explicar bé la situació que esteu vivint i ajudar-vos!
Una abraçada guapa!
La Laura Centellas