PESSIMISME I TOTHOM EN CONTRA MEVA
Hola! Últimament sento que tothom està en contra meu quan en realitat penso i veig que no és així. Em poso molt a la defensiva tot i que intento controlar-me però acabo traient basura per la boca. Estic farta d'aquesta actitud pessimista. A més a més he de dir que jo tinc autoestima però crec que no té res a veure el que em passa amb la autoestima. Fa mesos jo no era així, jo intentava allunyar-me dels problemes i no els buscava però ara no se ben bé que em passa, em sento inferior com si tot estigués en contra meva.
Espero que em pugueu ajudar! Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
És probable que la teva autoestima et faci setnir més insegura i això provoqui que visquis els comentaris dels altres com un atac. I també és habitual que, en sentir-nos ferits, ataquem als altres.
Per tant, potser t'aniria bé parlar-ho amb les persones que t'estimen, deixar-te mimar una mica i demanar-los ajuda per sentir-te una mica millor. Mica en mica, si recuperes l'autoestima i la seguretat en tu mateixa, segurament et serà més fàcil reaccionar als comentaris sense atacar, o sense viure'ls tan intensament.
De moment, hauràs de treballar l'autocontrol i, quan sentis que t'estàs posant a la defensiva, anar a la teva habitació i escriure-ho tot en una llibreta. Deixar anar tota la ràbia.... i una vegada estiguis més calmada, potser et pot anar bé tornar-ho a llegir per analitzar què és el que t'ha fet tant de mal.
Nosaltres seguim aquí, d'acord? Una abraçada!
La Laura Centellas