no puc
quan em fan dits em fa molt mal i nose perque ja que la meva parella men fa sovint, no tindria que estar acostumada? tambe quan ho intentem fer es com si el seu penis no entres en la meva vagina. Tambe mai arribo al orgasme amb la meva parella, quan estic sola si i mai fet dits sino que mestimulo el clitoris, nose si aixo pot afectar alhora de que quan em facin dits em faci mal o no arrrivi ni alhora del sexe ni dels dits
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, tranquil·la que el que et passa no està relacionat amb que et masturbis estimulant el clítoris! Pensa que la funció del clítoris és proporcionar-nos plaer, per tant, és completament normal que prefereixis aquesta estimulació i que et faciliti arribar a l'orgasme.
Quan has intentat introduir-te tu un dit o un tampó, per exemple, també t'ha fet mal o t'ha resultat impossible? Si és així, potser estaria bé realitzar una visita amb la ginecòloga i fisioterapeuta de sòl pelvià per tal de descartar que no hi hagi una causa física que expliqui aquest dolor que sents.
Pensa que si et fa mal, és difícil que puguis arribar a l'orgasme amb aquesta estimulació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas