No li vull fer mal
Necessito ajuda i el problema és que hi ha un noi al que noto que li agrado per indirectes que m'ha tirat pero ell a mi no i el pitjor és que sembla que no accepta que no sento el mateix ja que em continua tirant indirectes i m'està començant a agobiar.
Havia pensat en fer d'alguna manera que em confesses el que sent per mi i així li puc dir directament que no sento el mateix i s'acaba tot però tampoc em vull arriscar per si em diu que no li agrado per por al rebuig o perquè m'he confós jo i quedar malament ja que som amics.
Que puc fer??
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Si et molesta el que et diu, tens tot el dret a fer-li saber! Només faltaria!! Si et fa sentir incòmode, has de poder dir-li, no trobes?
Com fer-ho?
Difícilment reconeixerà el que sent per tu, ja que si no ho ha fet fins ara....
Per tant, potser hauràs de ser més directa i dir-li: " a vegades em sento incòmode amb aquest tipus de comentaris... crec que la nostra amistat no s'ho mereix".
O també ho pots fer a través d'indirectes: "Què faries tu si una persona es passés el dia tirant-te indirectes que et fan sentir incòmode i que a tu no t'agrada? Com li diries que parés?" (a veure si així ho entén)
Per altra banda, si la vostra amistat es desfà quan li dius que a tu no t'agrada, potser no era amistat, no trobes? A vegades en diem amistat, mentre que per una de les persona era interès romàntic.
Una abraçada!
La Laura Centellas