AJUUDA!! sobree desenvolupament
hola, no sé si això va aquí o no, però el meu dubte és referent a que tinc 16 anys i no tinc la regle pero tinc una mica de pitt!! el que voldrie save es si em creixaran quan me vingui la regla o no!! Moltees gracies!
:) petoons!!
InterPersonal

Hola!! Gràcies per escriure'ns!! Mira no és precisament el meu tema i el meu consell és que vagis fent les revisions que et toquin al ginecòleg, però puc dir-te per pròpia experiència que no té perquè ser res dolent que no t'hagi vingut la regla encara (a mi també em va venir als 16) els pits et creixeran més, això segur, ara el que no puc assegurar-te és quina mida tindran, de totes maneres, fes-me cas i ves al ginecòleg ell, podrà resoldre tots els teus dubtes i no tinguis vergonya per preguntar, la seva feina és respondre't!!
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic, www.interpersonal.cat