Ejaculació
Hola primer de tot, moltes gràcies per resondre les meves altres preguntes, m'han servit molt.
Tinc una pregunta:
Que es la ejaculació precoç? Quins riscos te per la salut? En definitiva que pot comportar?
Laura Centellas

Hola! Ens alegrem de poder ajudar-te :)
L'ejaculació precoç és aquella que es dóna de forma prematura i sense control amb una mínima estimulació sexual i impossibilita poder seguir amb penetració. No té riscos per a la salut física, però sí que et pot condicionar la salut mental, ja que et pots sentir frustrat sexualment i moltes persones que ho pateixen se senten més insegures en el sexe i en general. Normalment es dóna per temes psicològics i no físics. Així que el millor és tractar-ho amb un/a sexòleg/a que t'ajudi a arribar a l'arrel de la qüestió per solucionar-ho.
Seguim aquí si tens qualsevol altre dubte!
La Laura Centellas