Clitoris en masturbar-me
Hola, bones, tinc alguns dubtes. El primer és que quan em masturbo se m’infla molt el clítoris, no sé si és gaire habitual o no però em té bastant preocupada.
També em pregunto si són normals els meus llavis, els trobo enormes. Masturbar-me amb un respall elèctric o amb el xorro de la dutxa amb aigua podria afectar?
Per últim, no sé si és normal que em surt alguna cosa pel forat de la vagina, no se si forma part de l’aparell o no.
Moltíssimes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per escriure'ns!
Que el clítoris s'"infli" és normal, el clítoris és erecte, i quan estem excitades es posa en erecció. Pel que fa als llabis, no influexi com et masturbis, és un tema de genètica, de desenvolupament, igual que no afecta el que olorem amb la forma del nostre nas, o les sabates que ens posem amb la mida del nostre peu. Cada vulva és diferent.
Pel que fa al que surt per la vagina, no hauria de sortir res per la vagina, si notes que surt alguna cosa hauries de consultar amb la ginecologa o llevadora, podria acudir a la tarda jove del centre d'atenció primària de la teva zona.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas