M'he liat amb el meu millor amic
Hola, mira, no sé molt bé ni perquè estic preguntant això, perquè tot és x culpa de 3res persones q mhan liat el cap.
Explico, desde 3r de ESO, que el meu millor amic hem posa, i donsc ara fa poc , en qurentena(fase 1), hem va dir de dormir a casa seva, en teoria tenia casa sola, però al final va resultar q estava tota la familia sencera: pares i germans.
En definitiva a la hora de anar a dormir... van passar un seguit de coses i sem va llençar, no vaig pensar en tota la familia dormint en aquell moment i donsc li vaig seguir... a tot aixo se li suma... que el seu germa besso , que es amic nostre tambe estava dormint a la llitera de dalt (nos stavem abaix) jo crec q no ho sap ... total, en aquell moment no era extrany era com si estiguessim sols i ens vem liar, pero ara a la hora de dirho a la penya i tal tothom flipa molt amb lo del germa a dalt ns q... o lo de la familia a casa....
Es tan raro com diuen? Es que a mi no mho va semblar en el moment... nomes vaig pensar en la meva felicitat i les ganes q ens teniem en el moment... Estic tan boja? És que les meves amigues no tenen gaire experiencia en aquest tema, i no ho tenen normalitzat i han fet un drama de tot en general, el q mha sobtat és que un amic meu q ho té més normalitzat tmb mho hagi dit ns... he arribat a dubtar de si vaig fer bé, i no crec q sigui x tant, com x jo arribar a rallarme tant, sense tenir en conte q les meves amigues en lloc de alegrarse sembla q tinguin ganes de tocar els nassos... pero aixo temes a part...
No ho sé la pregunta en si és, som nosaltres que estem malalts i no vem tenir en conte la gent del voltant? O és normal que ens sentisskm en aquell moment comodes x liarnos i ens enrollessim (nomes lio) aquella nit? Ningu ens va escoltar.. no ho sé he parlat amb ell, i en aquell moment no va ser x res incomode... no ho se... no marrepenteixo i fkns i tot repetiria... pero la cosa es que la gent mes propera a nos ens esta posat al cap q sta malament el que hem fet.... (x dirho aixi) despres parlo amb ell del tema i sem passa perquè, ho normalitzem...
(Sona molt extrany pero, a vegades pengeu consultes daquestes a publicacions de la pagina web oficial, siusplau encara que queda de creguda o algo no la pengeu, no ho dic pq cregui q es mes important que altres o no, és només que sabrien que soc joni no vull)
Gràcies per tot, suposo q necessito saber si estic malament o no és per tant...
Laura Centellas

Hola,
Entenem que li donis voltes si tothom està jutjant el que va passar, però la realitat és que no és gens extrany el que va passar, cada situació és concreta i única però sovint el fet de saber que hi ha gent a casa, o el risc que ens escoltin, o pensar que estem fent una cosa que és arriscada o que vist a ulls d'altres no és "correcte", és excitant.
Si tu t'ho vas passar bé, ell també i no ha generat cap conflicte ni cap situació incòmode amb el germà o la familia, no passa res. Potser l'aprenentatge és que hi ha coses que potser és millor no explicar o només explicar-les a algú que saps que no et jutjarà.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas