Ekis de
Porto 3 anys q m'agrada el professor d'educació física i ns com olvidar-lo, a sobre 0 possibilitats de tenir algú, perquè jo tinc 15 i ell 29 així que ns.
Laura Centellas

Hola!
A vegades els professors o professores poden tenir un impacte molt gran en nosaltres, els arribem a admirar moltíssim i segurament també ens agrada la forma com ens tracten. Tot i així, les relacions entre professorat i alumnat estan prohibides, perquè hi ha una diferència de poder important.
El millor per oblidar una persona és voler-ho. És a dir, tenir els arguments per creure realment que el vols oblidar. Si vols, pots apuntar quines característiques de personalitat són les que t'atrauen (per poder conèixer-te una mica més a tu), però a partir d'aquí, hauràs de tancar aquesta història i decidir voluntàriament oblidar-ho.
Sabem que no és fàcil...
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas