A la dutxa
Que he de tenir en compte per mantenir relacions sexuals a la dutxa amb la meva parella? Es perillós? El preservatiu es pot mullar? Etc,etc..
Gràcies per ajudar-nos !!
Laura Centellas

Hola,
Es pot tenir sexe a la dutxa si us ve de gust. El que heu de tenir en compte és que generalment l'espai no és massa gran, i que el terra rellisca, per tant, heu d'anar amb compte de no caure i fer-vos mal.
Pel que fa al preservatiu, heu de tenir present que l'aigua no ajuda a la lubricació... a més l'aigua pot fer que es bellugui de lloc, i per tant heu d'estar pendents d'això. Seria recomanable col·locar-lo fora de l'aigua quan el penis estigui en erecció. A més, la presència d'olis de bany o altres substàncies químiques poden tenir efectes adversos sobre els materials dels preservatius de làtex, per tant, eviteu posar sabons o productes que puguin fer malbé el preservatiu.
Per últim, recordeu que a la dutxa podeu compartir molts moments d'intimitat i sexualitat que no tenen per què incloure la penetració únicament ;)
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas