amistat??
Bon dia
Hi ha un amic que el conec de tota la vida, en les festes del poble ens liem sempre, i jo m’estic començant a pillar. Mai li he volgut dir ja que no vull arruinar la nostra amistat. Pero l’altre dia em van dir que ell tenia novia. Em va fer molt mal, sento que estic “gelosa” d’algu amb qui no som res, se que és una tonteria, pero em vindria molt bé que una profesional m’ajudes.
Moltes Gracies
Laura Centellas

Hola!
A vegades el nostre cervell es vol creure una realitat que no és certa. És complicat tenir moments d'intimitat amb una persona sense cap compromís o sense intenció d'intensificar la relació.
Tu mateixa dius que t'estava començant a agradar, i el sentiment que tens ara que saps que té parella, no té a veure amb la vostra relació (només amistat), sinó amb els teus propis sentiments.
Hauràs d'acceptar aquesta situació, fer el dol per aquesta relació (encara que no sigui oficial, per tu ha sigut real) i col·locar aquesta experiència a un lloc on, amb el temps, ja no et faci tant mal.
Potser també et servirà per conèixer-te una mica més...
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí...
La Laura Centellas