SEXUALITAT
Unes amigues meves em van dir que m’instalés una App que es diu Connected2 i em van dir que era per parlar amb gent pero es veu que en aquesta APP la gent està molt “ sortida “. Bàsicament en aquesta App publiques una història i la gent t’obra. Em van obrir tios de 16, 17, 18 i fins i tot alguns majors d’edat i amb alguns d’ells vaig tenir unes converses bastant “ hot “, ja que estic en una edat on un es comença a interessar per el sexe. Total, que m’en vaig empenedir, i em sap molt de greu haver fet això. El primer més de cuarentena el vaig passar amb molta andietat i fins i tot per les nits tremolava. També tenia por de haver parlat amb una “conta falsa” perquè en aquestes Apps hi han vastantes. A mi m’agrada explicarli tot a la meva mare, però primer vull parlar amb la meva psicòloga perquè ho expliquem junts. Tinc por de seguir-me preocupant per això i de estar més temps ansiós.
Laura Centellas

Hola,
Si estar en aquesta APP no et fa sentir bé i et genera ansietat, el millor que podies fer era desinstal·lar-la i no connectar-t'hi més.
Segurament d'aquesta experiència t'endús un aprenentatge! Com bé dius, a les xarxes hi podem trobar de tot i és important aprendre a fer-ne un bon ús.
Si vols parlar-ho amb la teva mare, i tens l'ajuda de la teva psicòloga, fantàstic! També et recomanem que parlis amb ella de tots aquests pensaments i aquestes sensacions d'angoixa que tens, podrà ajudar-te a trobar maneres de gestionar-la i d'ajudar-te a sentir-te millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas