AJUDA URGENT!!
Hola, necessito la vostra ajuda sisplau, estic desesperada ja no se que més fer.
Fa un mes vaig tallar amb el meu novio perquè parlan amb els amics em van fer veure que amb el novio ens enfadavem molts cops i acabava plorant, i vaig tallar amb ell pensan que tot seria per a millor, pero ploro cada dia, crido, trenco coses, a classe no em concentro i estic suspenen tots els examens de batxillerat i són molt importants, i veurel cada dia ho fa tot més complicat... L'estimo més que a la meva vida, sense ell estic morin per dins, ha sigut pitjor el remei que l'enfermetat, ara estic molt pitjor, ell era qui realment em feia feliç, i ell és l'únic que pot fer que pugui tornar a somriure, però també sé que és l'últim que m'ajudaria en aquest moment perquè li vaig trencar el cor i desde que ho vaig deixar que no parlem, necessito recuperar-lo però em va dir que un cop ho fes no podria tornar enrera...
Que puc fer??? NO aguanto més...! :'(
InterPersonal

Hola!! Crec que la vida t'ha posat al davant una lliçó que no oblidaràs mai... la saps no? Mai, MAI, a la vida has de deixar que els altres prenguin les decisions per tu, sents? Podem demanar consell, això si, és clar, però qui decideix has de ser tu. Crec que et vas precipitar deixant-lo i no vas valorar prou les conseqüències que tindria aquest fet, però això ja ho saps tu... ho estàs visquent a la teva pròpia pell. Mira el que jo faria és el següent: primer de tot m'asseguraria al 100% que no tinc cap opció de rectificar els meus errors, és a dir, provaria de tornar amb la meva ex parella, seria molt sincera amb ell i li explicaria què em va dur a prendre la decisió que vaig prendre i perquè ara estic arrepentida. Si aquesta opció es tornés impossible, és a dir que no hi hagués marxa enrere, doncs faria tot el possible per mirar endavant i reprendre la meva vida enduent-me aquesta lliçó tan dolorosa amb mi. Però mai, deixaria que una cosa així afectés més la meva vida del que ja ho ha fet. Centra't en els teus estudis i no deixis perdre més coses, com més et rendeixis i més pataleigis per el teu error, més te n'arrepentiràs, per tant, tan aviat com puguis agafa aire, sigues valenta i continua amb la teva vida, encara tens moltes coses boniques per les que lluitar, creu-me, centra't en elles i a poc a poc aniràs sentint-te millor.
Una abraçada gegant!!!
Marina Marull www.interpersonal.cat