Amor
Hola!
Farà dues setmanes que podem quedar amb els nostres amics, familiars, etc. El meu lige i jo som de la mateixa comarca, encara que vivim a 1 hora. Però el problema és que no m'ha demanat per quedar i cada día xerram (abans del confinament portàvem de lige un mes i normalment era jo la que solia dir de quedar) i per tant vull que sigui ell el que hem digui de quedar, però vist ns si ho farà, cada dia queda amb els seus amics, ns que fer...
Laura Centellas

Hola!
Si cada dia parleu i sents que l'atracció i l'interès és mutu, tranquil·la, és bona senyal. Hauries de saber per quins motius no et proposa quedar. Potser no té facilitat per fer aquesta distància o bé prefereix no sortir del seu municipi (que de fet és el que es recomana encara a la fase 1, que se surti del municipi per causa justificada).
Així que pots fer dues coses: li demanes tu si algun dia us voleu veure o bé esperes que sigui ell qui et faci la proposta. Sabem que no és fàcil, però si la conversa flueix cada dia, sembla que l'interès és manté...
Una abraçada!
La Laura Centellas