Aprimar-se però família
Peso uns 56 kilos i m’agradaria arribar als 50, però vivint amb la meva família és impossible. Mengem de tot i equilibrat però sempre cau algun dia pizza o menjar de l’estil. Faig esport cada dia i no veig resultats i sé que deu ser per l’alimentació. Em frustra molt perquè si a casa dic que no vull menjar pizza ni res d’això perquè em vull aprimar em prendran per boja i no ho acceptaran, perquè ja em veuen prima i algun cop ja ho he intentat. Cada dia em veig les cuixes més grasses i em mato més fent esport però res, cada dia em veig pitjor i sense poder canviar-ho.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Comentes que et vols aprimar, però a casa i amb els pares és difícil. I, comentes que t’incomoden les teves cuixes.
El tema d’aprimar-se o no, és complex. Tot i practicant esport o seguint dietes, no sempre podem aconseguir els nostres objectius tal i com ens agradaria. El nostre cos és el que és, hi ha coses que no es poden canviar. El número que veiem a la bàscula no reflexa només la nostra grassa corporal. En aquell número hi ha el pes dels nostres ossos i músculs, el pes de l’aigua que bevem i del que mengem. Hi ha persones que són primes i baixes, però pesen molt perquè els seus ossos pesen molt. O, tu mateixa, si et peses abans i després de menjar, segurament pesaràs més perquè aquest menjar pesarà més dintre el teu cos. Igual passa quan fem esport. A més, normalment no podem decidir quina part del cos s’aprimarà o no. No hi ha una manera màgica que et serveixi per tenir les cuixes que tu vols. I, fent exercici, inclòs pot ser que enlloc d’aprimar-se se’t fiquin més fortes. Així, que si et vols aprimar, el millor és posar-se en mans d’especialistes (metges, psicòlegs, nutricionistes), que son experts en el tema i podran adaptar una dieta a les teves necessitats i t’ajudaran a conèixer millor el teu cos.
De totes maneres, HI HA PARTS DEL NOSTRES COS QUE NO LES PODEM CANVIAR, no depèn de nosaltres. Però el que si que depèn de TU és com et mires a TU mateixa. Al final, a qui has d’agradar és a TU. l pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal i com ets.
Fins la pròxima!!!
La Laura Centellas