Es fer-s'he Tinder esser un Beta?
Aquest és de lluny el meu pitllor any de cara a relacionarme amb noies, ni per whatsapp he tingut contacte. Cal dir que he aprofitat bé el confinament i ara estic molt maçat pero la meva confiança segueix sent dolenta i em preocupa que quan es tregui el confinament no aconsegueixi lligar, per el que em pregunto si es correcte obrirse tinder, es a dir, de veritat pot ser bo trobar l'amor per una app? es eticament correcte o es de societat degenerada? Sempre he estat en contra de lligar per internet però estem en temps de guerra i em sorgen dubtes. Siusplau no vull una resposta tipica, son dubtes grans i agradiria que mels esclarisiu, gracies per la vostre feina, maquines.
Laura Centellas

Hola!
Intentarem resoldre't els dubtes que tens de manera clara:
Tinder és una eina, és un element que facilita el contacte entre persones que, potser, presencialment, difícilment coincidirien en el mateix lloc al mateix moment. Quin ús fas d'aquesta eina, com tractes a les persones que la fan servir, com t'hi relaciones... ja és cosa teva. Si ets respectuós, agradable i sincer amb les altres persones, no hi hauria d'haver cap problema. Parles amb la persona, si us enteneu i us sentiu còmodes, podeu decidir veure-us cara a cara i anar veient si aquesta connexió virtual també hi és presencial.
Ens ha sorprès una mica els conceptes "és temps de guerra" i "estic molt maçat" perquè implica una visió molt bèl·lica de les relacions interpersonals, com si es tractés d'una situació límit, desesperada i poc cuidada, on només interessa el físic i el resultat: lligar. Recorda que, tot i que sigui a través d'internet, darrera la pantalla hi ha persones, i no coneixes prou la seva vida per tenir aquests prejudicis. Serà difícil construir una relació amorosa amb una persona que ja menysprees per utilitzar una app, no trobes?
Per tant, intenta parar, no posar-te pressa i centrar-te en conèixer altres persones i anar veient què t'atrau? com et sents quan parles amb aquella persona? Què t'agrada? ... així podràs tenir una mica d'idea del que busques en una relació.
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas