Nois!
Estic feta un lio amb tres nois, un d'ells una parella amb la que vaig estar sis mesos.. i els altres dos, un m'agrada molt pero em controla com si fos el meu pare, i l'altre em tracata com una princesa, pero estic liada de veritat.. quin consell em dones?..
InterPersonal

Hola!! Jo crec que m'ho deixes molt fàcil, no? Per començar traurem de la quiniela el que et controla, no cal que estiguis amb algú així, val més que no t'hi emboliquis, per tant un menys i entre els altres dos... amb un ja el coneixes de sobres perquè vas estar-hi 6 mesos, no m'expliques perquè us ho vau deixar però crec que si no va funcionar t'hauries d'assegurar que ara ha canviat la situació o ell no sigui que es torni a repetir el que va fer que la relació es trenqués. Per tant, jo em quedaria amb el que em tracta com una princesa sense cap mena de dubte!!
Ho veus clar?
Sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat