celulitis
Hola tinc 15 anys i tinc estries i celulitis, les estries em donen igual tenirles pero la celulitis voldria saber si es pot treure amb cremes,... gracies!
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que tens cel•lulitis i no t’agrada. I, ens demanes si hi ha alguna manera de fer-les desaparèixer…
El primer que pensem totes quan descobrim que tenim estries o cel•lulitis és: aaah, quina ràbia! No m’agrada…però, pensa que TOTES en tenim. I, m’encantaria dir-te fes això i marxaran, però no funciona així… No hi ha un mètode màgic que faci desaparèixer la cel·lulitis. Pots anar al dermatòleg, o buscar consell d’algun professional que et recepti alguna crema, però solen ser cremes molt cares que el que fan és ajudar a rebaixar-la una miqueta, però no com desitges. També, trobaràs consells sobre exercicis físics concrets i alimentació. Però, et diria que vagis en compte amb la informació que pots trobar a Internet respecte a aquest tema, ja que prometen moltes coses i després moltes vegades ens decepciona perquè no desapareix del tot. Pensa que cada cos és un món, no tots tenim la mateixa genètica. I, el que els hi serveix a algunes persones, pot ser que tu no obtinguis el mateix resultat. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. Al final es tracta de seguir un estil de vida saludable, fent esport i menjant variat i de forma moderada..
El millor consell que et puc donar és que acceptis que tens cel•lulitis, COM TOTES, que no te’n pots desfer. I, NO passa res. Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. Però, al final és qüestió d’actitud, de com ho vulguem enfocar. Pots estar pendent de la cel•lulitis i sentir-te incòmode i passar-ho malament. O, pots assumir que està allà i mostrar-te segura de tu mateixa i gaudir de l’estiu. Al final a qui has d’agradar és a TU. I, si tu no li dones importància els altres tampoc ho faran.
Espero haver-te ajudat. Fins la pròximaa!
La Laura Centellas