Grup d'amigues
Hola
Des de que he començat l'Eso (faig 2n) crec que m'he distanciat de les meves amigues o elles s'han distanciat de mi.
No tinc cap grup d'amics definit i tampoc formo part de cap grup de Whats amb amics literalment no tinc cap grup de WhatsApp amb amics.
Jo a l'insti vaig amb elles al pati però no em sento important.
Practico un esport moltes hores.
Elles cada divendres i cada cap de setmana queden.
A l'esport que practico tinc altra gent que em cau bé però no hem quedat mai per anar a un bar per exemple ja que totes som de diferents pobles i és difícil perquè cada una té el grup d'amics a l'institut.
Jo a vegades estic lliure i sempre li demano a l'amiga que tinc més confiança a veure si han quedat per anar-hi. Hi ha vegades que no ho vull preguntar perquè tinc la sensació que l'atavalo una mica perquè cada cop que puc quedar li demano a ella. Els hi caic bé però no sé...
Quan pengen alguna cosa a l'instagram em poso nerviosa perquè elles queden i tal i jo no sé què fer la veritat.
A l'insti trec molt bones notes i només parlo amb gent per WhatsApp quan algú no sap fer els deures.
No sé si m'he explicat gaire bé però espero que ho entengueu
Merci
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que, tot i tenir un cercle molt gran de coneguts, no et sents prou còmode amb cap grup per poder-lo considerar "amistat". És així?
Sovint sembla que tothom hagi de tenir una "colla d'amics", però la realitat no és aquesta. La realitat és que les relacions van canviant a mesura que les persones que en formen part canvien. Això vol dir que els grups d'amics també són variants i poden obrir-se, tancar-se, reduir-se, separar-se, dividir-se, ampliar-se.... No són fixes.
Tens la sort de tenir diferents entorns, utilitza-ho per buscar la comprensió que necessites en cada moment. Queda amb persones que practiquen el mateix esport (aprofita el confinament per demanar-los com ho porten).
I també amb alguns companys de classe. Intenta analitzar quines persones tenen aficions o interessos semblants als teus i apropa-t'hi. Veuràs que et rebran bé.
A vegades la pròpia inseguretat fa que donem una imatge de suficiència que ens és perjudicial per relacionar-nos amb els altres... per tant, mostra't oberta i curiosa amb les persones, veuràs que et respondran ;)
Una abraçada, nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas