Tinc amics pero em sento sola
Hoola, el problema que tinc es que tinc moltes coses guardades, La primera es que estic sortin amb un noi i portem casi 4 mesos, m'elestimo moolt pero el problema es que no tinc valor a dir-li ala meva mare. Segona, fa uns dies vaig tenir un problema amb un amic, que es amic del meu novio també, i m'estic amargan pensant amb tot això. Em sento sola tot i saber que tinc moltes amigues amb les quals puc confiar. Com puc tenir valor per dir-li a poc a poc a la meva mare que tinc novio? com puc fer per superar tot aicò i no estar tan amargada? Només vui ser feliç amb la gent que m'estima, pero al guardar tantes coses fa que no ho sigui. Mercci.
InterPersonal

Hola!! Penso que et preocupes massa per coses que hauries de viure més naturalment. Si tens nòvio i li vols dir a la teva mare, doncs endavant! No tinguis por! Si realment t'has de sentir millor al dir-li quan més tardis a fer-ho més t'angoixaràs. Ho has de fer com la cosa més natur del món. Demana-li al teu nòvio que vingui un dia a casa i presenta-li a la teva mare, quan hagi marxat segur que ella et preguntarà per ell, qui és i tot això i llavors podràs explicar-li tranquil·lament.
Com més et pensis les coses més difícil et serà dir-les o sigui que intenta ser un pèl més espontània i quan alguna cosa et cremi per dins, deixa-la anar!! Igual amb el tema d'aquest amic, si estàs preocupada parla de com et sents amb les teves amigues o amb el teu nòvio, ja veuràs que a mesura que parlis t'aniràs sentint millor.
Molts ànims!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat