No se si estic fent el correcte
Hola, fa un parella d'any vaig tenir problemas amb la meva parella, i ho vem deixar.
Vaig coneixer un noi i ens vem fer molt amics fins el punt de que un dia hi va sorgir alguna cosa més.
El cas esque jo seguia penjada del meu ex i vem tornar, em vaig distancia del meu amic i tot anava bé però amb el temps e tornat a pensar molt amb ell, ja que ens ho passavem genial i compartiem moltes coses els dos tant com gustos musicals i aficions...
Fa 8 mesos que ens vem distancia i jo continuo amb la meva parella pero no hi puc deixar de pensar en tot el que vaig viure amb el meu amic...potser sento mes per el meu amic del que em crec o simplement era per la situació en la que estavem, el cas esque ara no se si em vaig equivoca tornarnant amb el meu ex, perque en aquell moment qui em feia mes feliç era el meu amic.
Ara mateix no se si es el moment de arriscarme, perque no ser que sent el meu amic per mi, a mes que els dos tenim parella...putser auria de pensar en el que em fa mes feliç a mi pero no vull que la meva parella peteixi.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques totes dues persones són molt importants per tu, però les entens de manera exclusiva: només pots estar amb un dels dos.
Aprofita el confinament i aquesta pausa per analitzar realment què t'aporta cada persona, si vols una relació amorosa amb tots dos, si hi vols una relació d'amistat sincera... A vegades necessitem un temps per poder esclarir les nostres emocions.
Rumia què vas sentir per retornar amb la teva parella, què senties que et podia aportar, i també valora si el que sents pel teu amic és nostàlgia o no....
Tens raó quan dius que has de pensar en el que et fa més feliç. I també és cert que la manera de fer patir menys a la teva parella és ser honesta amb el que sents. Si creus que necessites un temps a soles, potser l'hauries de demanar, no trobes?
Una abraçada.
La Laura Centellas