Masturbació
Quan em masturbo tocant-me el clítoris em dona molt de plaer però quan intento posar-me dits no sento res. Ja he mirat els vídeos que poseu sempre i he intentat posar-me dits mentres em toco el clítoris però igualment no sento res.
No sé que fer i tinc por de que quan algú em faci dits o tingui relacions sexuals no m’agradi.
Laura Centellas

Hola,
És normal que amb la introducció dels dits dins de la teva vagina no sentis massa plaer. Et recomanem que agafis un mirallet i observis primer els teus genitals, familiaritza't amb ells i localitza el teu clítoris! La funció del clítoris és la de donar plaer! Així que l'estimulació externa de la vagina, pel clítoris i els seus voltants sol ser molt més plaent que la introducció dels dits dins la vagina.
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant és molt important també en què estàs pensant mentre et masturbes! Fer servir la imaginació per connectar o descobrir allò que t'excita i t'agrada, t'ajudarà a augmentar el plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas