Mentir
No sé que tinc que no puc parar de dir mentides , i no u faig expresament mancantaria ser tan sinsera però no puc . Per temo al que diran de mi prefereixo mentir esq ns es una sensació super rara .
Perfavor necesito ajuda
Laura Centellas

Hola!
Segurament fa tant temps que reacciones dient mentides que difícilment te n'adones quan està passant. Això és un aprenentatge i necessitàs un temps per poder-ho "desaprendre".
Si vols, porta el teu propi "diari de les mentides" on vagis apuntant quines mentides has dit, què volies amagar i si creus que t'ha donat resultat. També pots apuntar-hi respostes alternatives a la mentida: "ostres, no ho sé", "no m'ho havia plantejat mai", "no tinc una opinió clara", "deixa-m'ho consultar".... tot el que se t'acudeixi.
D'aquesta manera en seràs més conscient i probablement, podràs anar canviant algunes coses... És possible que a través del diari puguis veure amb quines persones tens més tendència a mentir i podràs pensar en el motiu: és una amistat, és la teva família, és algú del professorat?
Ves observant i apuntant, com més informació tinguis més fàcil serà anar canviant comportaments ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas