Estres
Durant aquest confinament estic molt agobiada amb tot i em paso el días i les nits plorant i no se porque pero estic molt agobiada amb tot i no paro de pensar en la meva exparella que esta amb una altra i sem fa molt difícil porque yo tambieen estoy con un chico pero no puedo olvidar al otro ya que estuve enamorada y me siento inútil desde entonces nose como seguir con este dolor por dentro que no me deja avanzar. Porfavor ojalá me puedas ayudar ya que nunca suelo pedir ayuda pero realmente estoy fatal
Laura Centellas

Hola!
Doncs segurament encara no has pogut acabar el procés de dol. Quan trenquem una relació necessitem un temps per pair la notícia, per posar-nos tristos i per acceptar que tot allò que havíem imaginat ja no passarà mai. És dolorós acceptar-ho, però ho hem de passar.
Et recomanem que et dediquis a viure aquest dol, a sentir aquesta pena, a plorar i treure totes aquestes emocions.
- Plora, escriu, pinta, dibuixa, crida.... fes tot el que necessitis per anar treient el dolor mica en mica. Per acceptar que la relació s'ha acabat i que cadascú ha de fer el seu propi camí.
- No miris el seu insta ni cap de les seves xarxes, protegeix-te d'això. Encara no és el moment per veure el que penja, val?
- Concentra't en tu i en les teves amistats, fes allò que et faci sentir bé i envolta't de les persones que t'estimen.
Mica en mica veuràs com el dolor es va apagant i va perdent aquesta intensitat...
Una abraçada!
La Laura Centellas