Desamor
Pues que yo estaba con un chico y llevábamos mucho aunque lo hemos ido dejado durante esa relación y este año lo hemos dejado por última vez en diciembre desde entonces no paro de pensar en el y el tiene pareja y yo también estoy conociendo a un chico pero se me hace muy difícil verlo con otra, cada noche lloro y no paro de darle vueltas y no se que hacer porque no puedo esquivar el tema se me hace todo imposible
Laura Centellas

Hola!
Doncs segurament encara no has pogut acabar el procés de dol. Quan trenquem una relació necessitem un temps per pair la notícia, per posar-nos tristos i per acceptar que tot allò que havíem imaginat ja no passarà mai. És dolorós acceptar-ho, però ho hem de passar.
Et recomanem que et dediquis a viure aquest dol, a sentir aquesta pena, a plorar i treure totes aquestes emocions.
- Plora, escriu, pinta, dibuixa, crida.... fes tot el que necessitis per anar treient el dolor mica en mica. Per acceptar que la relació s'ha acabat i que cadascú ha de fer el seu propi camí.
- No miris el seu insta ni cap de les seves xarxes, protegeix-te d'això. Encara no és el moment per veure el que penja, val?
- Concentra't en tu i en les teves amistats, fes allò que et faci sentir bé i envolta't de les persones que t'estimen.
Mica en mica veuràs com el dolor es va apagant i va perdent aquesta intensitat...
Una abraçada!
La Laura Centellas