No puc deixar de pensar en ell
Encara que ja havia tingut alguna altra relació, l'estiu passat vaig conèixer un noi del qual em vaig enamorar bojament. Podríem dir que va ser el primer noi del qual em vaig enamorar. Després d'un estiu molt intens i preciós vàrem començar una relació a distància, ja que no vivim a la mateixa ciutat. Encara que ens veiem cada dia a l'estiu, ell em va enganyar amb una altra noia. D'això ja fa sis mesos i encara em costa superar-ho. Ell diu que ens entenem súper bé i que li agradaria ser amics. A mi m'encantaria, però em va fer molt mal i no sé com afrontar-ho.
Laura Centellas

Hola!
Doncs si sents que et va fer mal i que va trair la teva confiança, potser encara no és moment per "ser amics". Demana-li que et deixi més espai i que ja aniràs veient si et ve de gust continuar amb aquesta relació d'amistat o no.
A vegades ens obliguem a ser amics de les nostres exparelles i potser no és necessari. Potser val més la distància per curar bé la ferida.
Mentrestant, escriu i treu tot el mal que t'ha fet, desfoga't, plora, enfada't....deixa que tots els sentiments vagin sortint, encara que facin mal, perquè mica en mica el dolor serà menys intens... ja veuràs.
Una abraçada!
La Laura Centellas