.
Primer de tot volia donar-vos les gracies per la vostra feina.
Quan vaig començar l'institut vaig tenir molts problemes sobretot amb el meu grup d'amigues. No em sentia del tot agust i no canviava d'amigues per algunes d'elles. Ja que havien estat amigues meues de tota la vida i no em podia imaginar sense elles. Tot açó em va fer veure que jo era diferent a elles i en general a la gent del meu poble. Vaig començar a tindre molts problemes d'autoestima i d'alimentació i només volia que escapar del meu poble i ser jo. I ara mateix no sé com fer-ho no se com poder estar be i ser jo , em duc molt be amb les meves amigues peró igualment sempre sento com que podrien estar perfectament sense mi. No importa tot el que faça per elles, sempre soc secundaria i no solen comptar amb mi.
M'encantaria pensar que en un futur podria trobar a persones amb les qual ser jo peró em costa molt relacionar-me.
A mes he perdut prou l'interés per tot i la unica forma de sentirme bé es mirant series, cosa que em fa sentir-me molt be mentre la mire peró molt mal quan torne a la realitat i se que no puc viure pensant tot el temps en series. No se que fer.
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies pel teu suport, els vostres comentaris ens ajuden a continuar amb la nostra feina!
A vegades no podem imaginar-nos un futur diferent perquè no l'hem pogut conèixer. Tot i així, si continues estudiant o et poses a treballar, coneixeràs altres persones fora d'aquest entorn i és probable que trobis que hi tens més coses en comú que amb aquestes amigues "de tota la vida".
Les amistats de la infància sovint són amistats per casualitat. Ens hem trobat a la mateixa classe i hem jugat conjuntament, però les amistats més fortes es van creant al llarg de la vida. Fixa't amb la teva família: els seus amics són només els de la infància? o tenen altres persones importants que han conegut més endavant?
Tot i així, si et ve de gust, pots intentar buscar algun espai on puguis compartir les teves aficions i coneìxer altres persones fora del teu entorn. També pots intentar apropar-te una mica a altres persones de la classe que et despertin curiositat. Com més persones coneguis, més fàcil et serà veure quines persones et fan sentir bé i quines no. Ja veuràs.
Finalment, està bé que miris algunes sèries i tinguis aquesta estona per "distreure't", però intenta també compaginar-ho amb estones amb activitat física (ni que sigui anar a caminar fora de casa) i també estones a soles fent alguna cosa manual (decorar l'habitació, pintar algun moble, fer pastissos o receptes de cuina, pintar, dibuixar....) deixa que la teva part artística sorgeixi i connecta-hi!
Et sentiràs millor amb qui ets!
Una abraçada, nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas