Masses coses
Aquesta tarda a una noia de Pamploma amb la que havia parlat pocs cops per un grup de Twitter, l'ha obert un noi que crec que va al seu institut i l'ha començat a insultar amb un comte fals dient que li feia fàstic, que li hauria de donar vergonya que li agradessin les noies i que havia trobat el seu Twitter, el que ha passat després es que el noi s'ha posat als seguidors d'aquesta noia i ha començat a enviar missatges d'odi a alguns dels seus seguidors, i una d'aquestes persones era jo, després de parlar amb ell una estona, la noia de Pamploma m'ha dit que si m'havia arribat un missatge d'algú, jo li he explicat tot i ella a mi també, el cas que hem estat parlat i ara no me la puc treure del cap, ja em semblava molt atractiva abans, però ara que he vist que ens assemblem tant en moltes coses m'ha matar, el problema és que no se com acostar-me a ella
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, espero que hagueu bloquejat aquesta persona i aquesta noia ho hagi pogut explicar al professorat de l'institut. No es poden tolerar aquest tipus d'agressions i humiliacions. Qualsevol persona que sigui intolerant i poc respectuosa se l'hauria de bloquejar. Teniu tot el dret a fer-ho, no ho oblideu.
Per altra banda, segurament aquesta situació que ha viscut ella i, de rebot tu, ha fet que et sentissis més unida a ella i puguis veure-la d'una altra manera.... Si et ve de gust començar a parlar amb ella, fes-ho! Llavors ja veuràs si ella també té el mateix interès en tu i també et fa preguntes, o bé si només és amable i respon a les teves preguntes, però sense començar cap interacció.
Pots aprofitar la situació que heu viscut per demanar-li com està, com ho porta, si ha fet alguna cosa... i tu també li pots explicar alguna intimitat teva, així totes dues us aneu coneixent una mica més íntimament... i a veure com evoluciona ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas