trista y enfadada
estic sempre molt enfadada, estic a la que salto per tot. ho passo malament, No tinc ganes de fer deures ni estudiar. No vull sortir al carrer a passejar… , no tinc ganes d'entrenar ni fer cap activitat
Laura Centellas

Hola!
És natural que tinguis dies (o alguna setmana) en què et sentis totalment desbordada emocionalment, amb aquesta irritabilitat a sobre que fa que t'enfadis amb tot i per tot.
En aquests casos és important poder parar i treure tota aquesta energia: ja sigui plorant, escrivint, pintant, trencant apunts antics.... el que sigui per poder descarregar!!
Després caldrà veure com estem i poder gaudir d'alguna sensació agradable: una infusió calenta, el sol a la cara, una dutxa d'aigua calenta, una bona cançó, una estona en silenci.... busca un petit plaer.
I finalment, una vegada hagis pogut remoure una mica aquestes emocions i retornar a la calma, intentar organitzar-te una mica el dia per fer alguna cosa relacionada amb els deures (Encara que sigui poca cosa) i també una mica d'activitat física (anar a caminar una horeta).
Sabem que no és fàcil i que l'autocontrol s'aprèn amb l'experiència. Ves a poc a poc, d'acord?
La Laura Centellas