M'estima?
Hola ! Volia saber consell sobre una coseta.. Voreu, fa un meset que vaig començar a parlar amb un noi que és una dolçor, em tracta com mai m'han tractat i sempre em diu coses boniques. I ahir vam quedar i ens vam besar, vaig ser molt feliç perquè crec que comence a estimar-lo, però segons després em va dir "estic rallat" li vaig preguntar el perquè i em va dir que era raro, però que no sabía perquè estava rallat perque amb mi està molt bé i vaig preferir no donar-li més voltes per tal de no agobiar-lo, i al arribar a casa em va repetir que estava rallat però continuava sense saber per què, i jo tan sòls li vaig preguntar que si s'arrepentía del que havia passat, i em va dir que no. I vam preferir no donar-li més voltes a l'asunt. Jo crec que algo per mi si que hi ha, per què el petó me'l va donar ell, es va llançar ell, em va començar a parlar ell i tal.. I moltes vegades em diu que m'estima. Els seus amics m'han dit que no és gens cabró amb les noies i que és molt bona persona, i també m'han dit que els ha parlat de mi. I a mi mai m'ha anat bé amb els nois però aquest és perfecte per a mi. I vull anar endavant perquè vull una relació amb ell, perquè és exactament el que necessite. I no sé que fer, perquè m'he fet molta il·lusió i no vull acabar trencada de nou, agrairia molt els vostres consells, moltes gràcies! Fins aviat :)
InterPersonal

Hola!!
Entenc que tinguis por a ratllar-lo o agobiar-lo si l'atabales, però en una relació la comunicació és importantíssima, per tant hauràs de buscar la manera de poder parlar amb ell sobre aquesta ratllamenta que porta a sobre. No tinguis por, ell ja t'ha dit que li agrades per tant si està ratllat segurament no és per tu, i si fos per tu, millor saber-ho ara que no més tard, no? Per tant, el meu consell és que parlis amb ell i aclareixis aquest assumpte, ja que si no això us pot portar problemes i no t'acabaràs mai de sentir còmoda amb ell.
No t'amoinis, els homes a vegades els hi costa més expressar-se amb paraules que a nosaltres, per tant dóna-li un cop de mà i ja veuràs com acabarà explicat-te el que li passa!!
Sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat