Estudis universitaris
Hola,
Vaig a primer de batxillerat i no tinc gens clar que grau fer ni que assignatures agafar a segon de batxillerat.
Estic molt confosa i atabalada, i molt mes aquests dies de confinaminent ja que no hem pogut anar al salo del ensayament ni preguntar dubtes a l'institut.
Que puc fer?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola i gràcies per utilitzar el consultori! :)
En aquests moments de confinament també pots aprofitar les hores permeses per passejar i parlar amb la persona que més estimes...amb tu mateixa!!. Sortir de casa a fer un vol i pensar-hi en aspectes que ningú millor que tu sap; què se't dóna bé, quines són les teves aptituds, que t'agrada i que no, on et veus d'aquí uns anys...però sobretot, no tenir por a equivocar-te, no et va d'un any, i fins i tot plantejar-te, abans de triar els estudis universitaris, fer altres coses que t'enriquiran com a persona...Potser una estada a l'estranger? Un Camp de Treball Internacional ?.Conèixer altres realitats, conèixer gent d'arreu, conèixer-te a tu mateixa.
No obstant això, disposes de serveis i iniciatives a la xarxa que poden ajudar-te a decidir cap a on encaminar-te.
Avui dia 15, els serveis d'informació juvenil de la ciutat de Barcelona et proposen una càpsula que et pot ser d'utilitat:
">La Joventut no s'atura! Converses, informació i creació #desdecasa
●ACABO EL BATXILLERAT, I ARA QUÈ?
Divendres 15 de maig a les 17 h
Esteu a punt de finalitzar el batxillerat i no teniu clar cap a on tirar ara?
Apunteu-vos a aquesta càpsula i descobriu les diferents sortides que se us presenten, els circuits per accedir-hi i on podeu informar-vos de tots aquells aspectes que us generin més dubtes.De
Del 20 al 24 de maig tens a la teva disposició "https://ensenyament.easyvirtualfair.com/prefair/
">FiraCampusVirtual" de Fira de Barcelona davant la impossibilitat de celebrar el Saló de l'Ensenyament. Una plataforma virtual amb tota l'oferta formativa del curs 2020-21, servei d'orientació personalitzat, webinars, video-trucades, xats..
A més, recorda que molt a prop teu disposes d'un Servei d'Informació Juvenil i molts disposen del servei d'assessoria acadèmica: gratuït i confidencial. El teu Punt d'Informació Juvenil o Oficina Jove continua facilitant aquest servei en període d'alarma. Et recomanem contactar-hi amb el teu servei si necessites aprofundir i resoldre dubtes acadèmics
">Xarxa Nacional d'Emancipació Juvenil (XNEJ)
La Laura Centellas