Nervis
Porto uns 6 mesos amb el meu novio i encara no hem fet res, ni preliminars ni es clar, penetració. Al principi jo no estava preparada i doncs simplement deia que no. Ara en tinc ganes pero tinc alguns problemes que em fan dubtar. El principal és que tinc 16 anys i no m’he ficat mai un tampó ni dits. I abans de fer algo amb el meu novio m’he d’assegurar que puc fer-ho jo sola. No és per por, sino que em fa com cosa. També em sap greu per ell perque se que ell si que vol i fa temps. Abans ho pensava i deia uf no, i ara en tinc bastantes ganes pero el principal problema es aquest. L’altre problema és que em fa vergonya, suposo que és normal però em fa vergonya el meu cos i fer-ho malament. És com que si ell m’ho fa a mi perfecte però llavors penso en que ho he de fer jo i no se ni per on començar. Ell ja no és verge i ja ha fet de tot i jo soc verge i no he fet res, per això em fa més vergonya, perquè em pot comparar i nose no vull cagar-la.
No se si es gaire comú aquest problema i fer coses amb la meva parella, a part del fet de fer-ho, vull la confiança que porta tot això amb ell.
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Doncs per agafar confiança potser estaria bé que ho poguessiu parlar. Que li poguessis explicar que tens ganes de començar a explorar la sexualitat junts però que no en saps, que vols aprendre però que necessites anar a poc a poc, anar aprenent i descobrint junts.
Potser ell té experiències amb altres noies però amb tu no, per tant, per ell també la primera vegada amb tu, les primeres vegades de qualsevol cosa, no en sabem, i és normal no saber-ne, no? Quan no hem fet mai alguna cosa, n'hem d'aprendre, oi? Amb els exe passa el mateix.
Per tant, genial que tinguis ganes i hagis escoltat com et senties en cada moment. Ara toca parlar-ne i comentar com us imagineu cada pas.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas