Tamany del penis (perdo he enviat laltre abans d'acbar descriure sense voler)
Hola tinc 15 anys, soc verge en mesura 17 cm i els meus amics diuen que si no arriba als 20 no pots arribar a satisfer a una dona, estic començant una relacio i no vull que quan arribi el moment quedar com un beta, vull quedar com un macho alfa (perdo per lexpressio si pots ser considerada másclista). Tinc complexes de masculinitat perque tots els meus amics diuen follar cada semana amb una diferent i jo soc l'unic del grup que encara es verge i no paren de repetirmo :((((
Laura Centellas

Hola,
Pel que fa a la mida del penis, et podem dir que la normalitat va vinculada a la mitja, i la mitja catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Per tant, 17 cm de llarg està per sobre de la normalitat segons les estadístiques.
Pel que fa a l'afirmació que fan els teus amics que "no pots arribar a satisfer a una dona si el penis no et medeix 20 centímetres", em sap greu però si l'única manera d'intentar donar plaer a les noies que se'ls acut és la penetració, no ho deuen estar aconseguint massa.
L'estructura de la vagina que s'encarrega de proporcionar plaer és el clítoris, i està a l'exterior. Amb la penetració la majoria de dones no arriben a l'orgasme, perquè no s'estimula el clítoris. T'animem a buscar informació sobre com funciona la sexualitat i el plaer femení. Veuràs que la mida del penis no és massa detrminant...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas