Nois
Hola, Bona nit, desde fa temps m’agrada un noi que te 6 añs mes que jo, no se que fer, pot semblar un caprisi pero la veritat es q m’agrada.
Que hem recomanaries.
Laura Centellas

Hola,
Nosaltres no et podem recomanar res, l'única cosa que podem fer en aquest cas és animar-te a reflexionar. És força habitual que durant l'adolescència ens puguin atraure persones una mica majors que nosaltres, però sovint és un tema de buscar protecció, d'admiració o de jocs de poder (si és el major que ens vol "seduïr").
6 anys més gran que tu, pot significar una diferència de moment vital molt gran, potser tu estàs a l'institut i ell està iniciant la seva carrera professional, o ja està treballant, potser està independitzat, tu vius amb adults que són responsables de tu a nivell legal fins que tinguis 18 anys. El moment vital pot limitar molt quan les diferències d'edat a un dels dos els agafa a l'adolescència o encara a l'institut.
Sovint aquests "amors" solen ser platònics i està bé que siguin això.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas