FALTA DE TEMES DE CONVERSA?( en quarentena)
Us poso en context tinc un amic, molt bon amic amb el que porto tota la quarentena parlant, mai sen's han acabat els temes ni de lluny, però els últims dies estem estranys, no surten temes de conversa, ens estimem moltissim i estem bé eh... ni enfadats ni res però és com si les converses no flueixin, no entenc el perquè. Mai ens ha passat abans i no hem passa amb ningú més, no sé, jo crec que ja m'estic rallant per tot, la quarentena deu passar efectos, a més a més ja no fem res i no hi ha converses interessants no sé.
Imagino que és normal i tal però no sé, preguntes i tal és que ja ho sé tot, ens ho expliquem tot o casi tot, no sé idees per a mantenir converses?
Abans de que es malinterpreti ens obrim perquè ens ve de gust parlar un rato, no és ni molt menys alguna cos obligada ni res ehhhh, no vull que es malinterpreti.
Només és que les converses amb la gent són molt diferents des del principi del confinament. Hi ha poc a dir en general no se,...
Consells, alguna cosa, ...? en el fons no sé perquè us estic escrivint, perquè no podeu ajudar-me massa, però ha arribat un punt on a tots sen's fa bola tot i avui és ell i demà serà un altre persona o tema no sé si m'he explicat.
Gràcies trobo que feu una feina increïble i tots els adolescents us ho agraïm moltíssim.
Laura Centellas

Hola!!
Doncs la teva consulta és súper encertada!! i tens tota la raó, amb el confinament els temes de conversa han anat disminuint, sobretot, perquè no hi ha gaire acció durant el dia.
Per tant, parleu-ne tranquil·lament, reduiu una mica la durada de les converses, feu alguna activitat mentre parleu, ja sigui endreçar l'habitació, fer reptes de tiktok, mirar vídeos de youtube a la vegada... així us sentireu que esteu a prop sense necessitat d'una "conversa".
I una altra cosa molt divertida que podeu fer són les preguntes extremes d'adolescents.cat. Riureu molt i us coneixereu encara més!
Gràcies per les teves paraules, nosaltres seguim aquí gràcies a vosaltres!
La Laura Centellas