Q s’hem passa pel cap??
Ja se q pot sembrar una mica...Tonto pero ha fa un llave temps q els Neus pares es van separar i crec q encara no ho he superat amb aixo també va acompanyat amb q l’Any passat al insti en vam fer assetjament escolar i uns media després s’hem va declarar víctima d’abuss a menors i desde aquell día tot va a pitjor algunes vegades pensó q no passaria res si no estigués viva....sincerament Ns q fer
Laura Centellas

Hola bonica,
No és cap tonteria. Tot el que t'ha passat són experiències doloroses que necessiten el seu temps per poder-se curar i que deixin de fer mal. Ara mateix són cicatrius que segurament encara estan obertes i per això sents aquest dolor emocional i aquests pensaments que tot va a pitjor.
A vegades sembla que s'ajunten tots els problemes i sentim que no hi ha sortida. Però n'hi ha. La vida és cíclica i això implica que tard o d'hora, passarà. Tens alguna persona de confiança amb qui puguis parlar sobre com estàs? A vegades va bé escriure i explicar com estem. Ens ajuda a ordenar les idees, a veure-ho amb una altra perspectiva.
Per altra banda, t'has plantejat la possibilitat de demanar ajuda professional a un psicòleg/a? Potser t'aniria bé poder treballar aquestes ferides i anar-les curant mica en mica....
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis. Una abraçada molt forta, no estàs sola, val?
La Laura Centellas