Tampó
Hola !!! Mireu... no se ficar-me un tampó. La qüestió es que mai he pogut ficar-me un perquè crec que no mel se posar. Se el forat que es perquè aconsegueixo ficar-me un dit per on seria però alhora de posar-me el tampó no trobo o no se. Que puc fer?
Gràcies per la vostra feina !!!
Laura Centellas

Hola,
És important que les noies ens coneguem, l'entrada de la vagina no és un forat és a dir, no veiem un forat ni és recte com un tub, t'adjuntem una imatge per a que puguis observar els teus genitals i conèixer cadascuna de les seves parts.
Imatge:
font imatge:
HArs36L5tndaUpiQ6 ">
https://images.app.goo.gl/
HArs36L5tndaUpiQ6 ">HArs36L5tndaUpiQ6
L'entrada de la vagina no es veu tan oberta, però la detectaràs. També has de tenir en compte que si ets verge és possible que tinguis himen. L'himen és una membrana que està just a l'entrada de la vagina i pot ser de molts tipus.
Intenta estar en una postura còmode, en algunes guies o videos on s'explica com posar un tampó no es diu que assegudes a la tassa del vàter com si anessis a fer pipí també pots col·locar-lo. Intenta que el cap del tampó "apunti" com cap a la teva esquena. Com et dèiem abans, la vagina no és un tub recte.
També et deixem un vídeo que explica com posar-se un tampó, potser t'ajuda: https://www.youtube.com/watch?v=n
GXJKB033oY&feature=youtu.be" style="font-size: 1rem;">
GXJKB033oY&feature=youtu.be
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas