Em posa Massa aquesta noia
Una Noia de la meva classe m'atrau moltisim sexualment, m'agradaria (de manera urgent) tenir relaciones sexuales amb ella pero es que no sem dona molt bé parlar amb les noies. Ajuda!!!! M'agafen una calentons que no son ni normals I vull empotrarmela labans possible, pero no se com!!! Mersi, adeu siau I disculpes per el meu vocabulari
Laura Centellas

Hola,
Està molt bé que sàpigues detectar què és el que sents però si ella no sap ni les teves intencions, ni s'ha plantejat si vol o no vol tenir relacions sexuals amb tu, aquesta situació no es podrà donar.
És a dir, si no hi ha el consentiment per part d'aquesta noia i el desig compartit expressat de forma explícita, no podràs tenir relacions sexuals amb ella.
Per tant, si tant t'agrada aquesta noia, potser el primer pas seria conèixer-la i que ella et conegués. Potser a poc a poc a ella també li despertes interès, o potser no, però si no us coneixeu, serà difícil...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas