Podría ser que no sóc suficient home?
Pfff, no se si això va bé, la masculinitat per mi es lo més important, sóc militar, estic maçat, m'obessiona tenir parella, etc. Però em preocupa molt la possibilitat de que en realitat sigui homosexual i tinc por de ser-ho. M'atrau més el meu sargent (está més maçat i es més alfa que jo) que la meva novia, i a l'hora de tindre sexe amb ella solament es penetració, el fet de que em faci por/cosa masturbar-la o "menjar-li el cony" no se si es normal. Pls digueu-me que no sóc gay.
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defienix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió, per tant, no és només en funció de amb qui tenim relacions sexuals o en funció de per qui sentim atracció o en funció de amb qui tenim fantasies.
Nosaltres no podem dir-te si ets homosexual o no, el que ha de valorar què sent pel seu sargent ets tu, si només és atracció, admiració, un referent,... o n'estàs enamorat.
Sigui com sigui, és normal que et sentis neguitós, inquiet o inclús, com comentes amb por, ja que en el sistema heteronormatiu en el que vivim ens costa fer-nos a la idea que nosaltres no siguem heterosexuals, però l'homosexualitat o qualsevol altra orientació sexual, no és dolenta ni hauria d'avergonyir-nos, ni ens hauria de fer por. Et definirà el que sentis, i el que sentim no ho podem canviar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas