Em preocupa el tamany del penis de la meva parella
Té el penis el doble de gran o més que la meva anterior parella, em preocupa que a l'hora de dur relacions això pogui ocasionar un problema
Laura Centellas

Hola,
Si la mida del seu penis és molt més gran de 13/15 centímetres és possible que et molestin les relacions sexuals amb penetració, ja que passats aquests centímetres dins la vagina pot tocar el coll de l'úter. Aquest tipus d'estimulació a amoltes dones els resulta estimulant, excitant i agradable, a d'altres, en canvi, els resulta molest.
Per tant, et recomanaríem que ho parlessis amb ell i que si arriba el moment en el que ets sents preparada per donar el pas i tenir relacions sexuals amb penetració amb ell marquis tu fins a on pot penetrar, és a dir, si et fa mal, pareu o que no faci una penetració tan profunda.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas