Amistat
Gràcies a la quarantena m'he rallat molt amb un amic pel tema de la distància i ara cap dels dos ens volem veure ni en pintura. Ens vam discutir fa 3 dies per chat perque ja no tenim la confinaça ni per trucar. Ahir va penjar una story dient que estava malament i jo el volia ajudar pero després vaig pensar que millor no, que no volia que li parlés i ens voliem distanciar. Nosé si vaig fer ben fet. El q sé es q no el vull perdre pero nose com ferho x recuperarlo.
Laura Centellas

Hola!
Doncs pel que expliques sembla que us heu discutit. Que el confinament ha fet que aparegués el malestar i possiblement heu sentit que l'altra no us ha ajudat com voldríeu.
Si has vist que estava malament i et ve de gust trucar-lo, fes-ho. Encara que estigueu enfadats, l'amistat hi és per ajudar-nos en els mals moments, no? Parla amb ell, escolta'l i, si us ve de gust, intenteu parlar sobre com us heu sentit. Però des del cor, no des de la ràbia, val?
Mica en mica, si parleu amb sinceritat i teniu voluntat de mantenir l'amistat, ho anireu resolent ;)
La Laura Centellas