Problemes amb la copa
Fa uns mesos que utilitzo la copa menstrual, em va molt bé però la meva copa porta una mena de fil per extreure la, posava que es podia tallar així que el vaig tallar i el que pasa es que ara el tall molesta, no se si hi ha alguna manera de tallar-ho perquè no molesti
Laura Centellas

Bon dia, guapa! Que bé que utilitzis la copa i et funcioni, és un molt bon mètode :) Aquestes copes que tenen el fil llarg és simplement per poder trobar el cap de la copa millor així que, com dius, no hi ha problema en tallar-lo si ens molesta. El que pot passar és que l'hagis tallat massa poc i s'hagi quedat en una mida intermitja que no et queda ni dins ni fora i llavors ho notes. Et recomanaríem que el tallis fins que et quedi només un dit de fil i que per tant et quedi tot a dins i no notis res. T'hauràs de posar els dits per trobar la punta i pressionar la copa per trencar el buit, com sempre. En principi això t'hauria de ser suficient! Sinó potser hauràs de comprar una copa nova... Esperem que no! Si vols mira't fotos de copes sense fil per tallar-ho fins la mateixa alçada. Esperem que s'hagi entès :) Gràcies per escriure'ns!
La Laura Centellas