SEXUALITAT
Fa dies que dubto de la meva sexualitat, i no sé si es possible que m’atraiguin les noies però no els nois i en canvi el meu novio si que m’atraigui, ja que em corro pensant en ell. Estic molt confusa, ja que l’únic noi que em posa és ell i no sé si es normal.
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defienix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió, per tant, no és només en funció de amb qui tenim relacions sexuals.
La situació que ens expliques no és extranya i de fet, si el que busques és una "etiqueta", potser t'encaixaríen el concepte de pansexualitat que significa que la persona que encaixa en aquesta orientació sexual s'enamora de persones, independenment del seu gènere. O el concente de bisexualitat, que significa que la persona que encaixa en aquesta orientació sexual s'enamora tant de persones del seu mateix sexe com de persones de diferent sexe.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas